sobota, 6 lutego 2016

Yennefer- Strój krok po kroku cz. 2


Bluzka.... cóż mogę o niej napisać... 

chciałam, żeby to była prosta bluzka/ koszula ze stójką taką jak ma nasza bohaterka na zdjęciach 
( a przynajmniej wydaje mi się, że taką ma ;))



Zaczęłam więc od wykrojenia przodu, tyłu oraz rękawów bluzki


zaczęłam od wszycia rzepów na tył bluzki...
dlaczego zawsze robię rzep z tyłu? 
dlatego, że rzep jest bardzo sztywny i boję się zniekształceń na wypukłościach ;)


Po wszyciu rzepów łączę przód z tyłem- zszywając ramiona...


Wszywam ozdobną zakładkę z przodu bluzki...



Idąc za radą pewnej bardzo sympatycznej Pani ;) wszywam rękawy- przed zszyciem boków...


jest to rzeczywiście dużo łatwiejsza metoda :) dziękuję za podpowiedź :)



Po wszyciu rękawów- zszywam boki..


Odwracanie na właściwą stronę... jak ja tego nienawidzę ;/ wrrrrr.... ;)



Powiedzmy, że gotowe... oczywiście jeszcze jakieś drobne poprawki i wykończenia...




zbyt wiele jednak nie będę dodawać, gdyż całość będzie pod "żakietem"/ kamizelką z krótkim rękawem



tego typu bluzeczki... zwłaszcza takie, gdzie trzeba zrobić jakieś zakładki, lub plisy- rewelacyjnie szyje się z płótna...


dziękuję za poświęcony czas... 
w następnym poście postaram się zrobić kamizelkę... strasznie długo się do niej przymierzam, gdyż nie ukrywam, że wywołuje u mnie obawę...

Jeżeli ktoś ma jakieś sugestie i dobre rady- chętnie jak zawsze skorzystam...

Pozdrawiam ciepło :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz