środa, 2 grudnia 2015


Sukienka dla Spectry...
Postanowiłam troszeczkę ją "ożywić"...
Moim pomysłem było uszycie jej słodkiej, różowej sukienki w stylu "lolita"

W tym celu użyłam bardzo cieniutkiego delikatnego materiału- naprawdę nie wiem jak się nazywa ;)

spód sukienki ma dwie warstwy. 








Góra sukienki jest raczej szeroka.... zrobiona koronką...
Dekolt oraz rękawki- również wykańcza koronka ...
Sukienka oczywiście zapinana na rzep z tyłu.
Sukienka miała być obrzydliwie słodka- dlatego udekorowałam ją dodatkowo kokardką i ozdobnym paseczkiem



Buciki białe, również z motywem kwiatowym ;)



Voilà





sukienka jest dość cieniutka i przewiewna- modelka zaczęła się skarżyć na przeciągi ;) dlatego postanowiłam jej uszyć również bieliznę :)










Włosy miała beznadziejne- więc jej ścięłam- teraz- przynajmniej na żywo- wygląda duuuużo lepiej.



Pozdrawiam 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz